De Gentse scale-up Stampix organiseerde op dinsdag 19 maart het allereerste marketingevent in België dat uitsluitend rond Customer Loyalty draait. De locatie: MeetDistrict in Gent. De aanleiding? De al even nieuwe BeNe Bonus Awards, prijzen voor loyalty-progamma's. Met enkele internationale sprekers en een Loyalty Workshop was het een interessante en interactieve namiddag, een kort verslag vindt u hier.
En alle winnaars op een rij:
Customer Award - Category Shopping
Program of the Year
- Delhaize SuperPlus
- Lidl Plus
- Carrefour Bonus Card
Best Promotion
- The Cookware Company - stamp campaign SMEG (with Delhaize)
- Carrefour - scratch off cards Tomorrowland
- Air Miles
Customer Award - Category Hotel
Program of the Year
- Marriott Bonvoy
- World of Hyatt
- Van der Valk Loyal
Best Promotion
- Wyndham Rewards
- GHA Discovery
- Marriott Bonvoy
Customer Award - Category Finance & Cashback
Program of the Year
- ING+ deals
- CashbackKorting / CashbackDeals
- Flying Blue American Express
Best Promotion
- ING+ deals
- bunq
- CashbackKorting / CashbackDeals
Customer Award - Category Move
Program of the Year
- Miles & More
- Flying Blue
- Quatar Airways Privilege Club
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]