Bouwprofessionals konden er de afgelopen weken niet naast kijken: onder het motto ‘Hello Daylight’ lanceerde AG.Plastics een grootscheepse marketingcampagne voor zijn Skylux lichtkoepels. Daarin wijst de Harelbeekse kunststoffenproducent op de vele voordelen van daglicht – en hoe producten als lichtkoepels en lichtstraten die meerwaarde tot bij de mensen brengt. De ‘Hello Daylight’-campagne is voor AG.Plastics de eerste marketingcampagne in zijn bestaan. Om alles in goede banen te leiden, deed AG.Plastics een beroep op het Kortrijkse reclamebureau Focus Advertising.
De campagne loste al de eerste schoten: klanten en andere bouwprofessionals kregen de eerste editie van de Daglichtkrant in de bus. Die helpt hen om de voordelen van daglicht in de kijker te zetten bij hun eindklanten, belicht isolatievereisten en geeft tal van plaatsingstips. In de vakpers komen er ‘Hello Daylight’-advertenties. Op de planning staan verder nog tal van digitale marketingacties, met als zwaartepunt een gloednieuwe website. Voorts gaat AG.Plastics met dit verhaal over daglicht ook naar de consument. Dit najaar nog staan onder meer radiospots en online banners gepland. Momenteel loopt er ook een nationale affichagecampagne. Ook de Batibouwstand in 2016 zal helemaal in het teken staan van ‘Hello Daylight’. Bovendien worden alle brochures en verpakkingen grondig gerestyled.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]