Hoe denkt de Belgische marketeer over marketing communication effectiveness? Effie Belgium lanceert samen met iVOX een jaarlijkse bevraging bij marketingspecialisten over het belang en de evolutie van communication effectiveness binnen de sector.
Het bevorderen van effectiviteit in marketingcommunicatie is sinds 1968 de belangrijkste doelstelling van Effie wereldwijd. Effie doet dit onder meer door goede voorbeelden en professionals die het goede voorbeeld geven in de kijker te zetten, ervaringen te delen en jonge mensen in het werkveld op te leiden. “Het doel van deze Effectiveness Barometer is zicht te krijgen op het belang en de evolutie van marcom effectiveness binnen organisaties en dit zowel bij adverteerders als bij de creatieve en media agencies die voor de merken werken,” zegt Birgit Heymans, director van Effie Belgium. “Het effect meten van marketingcommunicatie in het behalen van marketing- en salesdoelen zou in theorie op de agenda moeten staan van elke marketer. Via deze peiling onderzoeken we hoe het op dit vlak in België is gesteld.”
De eerste resultaten zullen worden bekendgemaakt op 28 september tijdens het Effie Effectiveness Forum en de Award Ceremony 2017. Effie nodigt alle vakmensen overigens uit om deel te nemen aan de korte bevraging via https://ivox.socratos.net/direct/EffectivenessBarometer2017.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]