Sterke insights liggen altijd aan de basis van succesvolle marketingstrategieën: wie is de potentiële klant, wat wil die nu eigenlijk echt, hoe kan ik hem of haar bereiken en overtuigen? Welke boodschap is daadwerkelijk interessant? Bovendien komen consumer insights steeds vaker centraal te staan bij merken. Waar men vroeger naar de concurrentie keek, kijkt men nu steeds meer vanuit de ogen van de klant.
Wil u weten hoe sterke insights een rol kunnen spelen in effectieve marketing met impact op het resultaat? Dan kan u zich inschrijven voor de interactieve workshop Effective Insights van Effie. Research expert Hans Verhoeven (iVOX) vertelt u hoe onderzoek u kan helpen om de juiste insights te verzamelen, kan helpen bij strategiebepaling, bij marketing ideeën effectiever te maken en beter te bewijzen dat jouw communicatie werkt.
Aan de hand van cases, ervaringen en verschillende methodieken, maar vooral vanuit de uitdagingen gelinkt aan uw eigen merk en product wordt gekeken hoe u sterke insights kan verzamelen doorheen het volledige communicatieproces.
De workshop gaat door op 19 en 26 januari volgend jaar, telkens van 13u tot 16u, bij iVox (Engels Plein 35, 3000 Leuven). Inschrijven is gratis voor UBA-, ACC-, STIMA- en UMA-leden. De plaatsen zijn beperkt, dus snel inschrijven is de boodschap.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]