Sterke insights liggen altijd aan de basis van succesvolle marketingstrategieën: wie is de potentiële klant, wat wil die nu eigenlijk echt, hoe kan ik hem of haar bereiken en overtuigen? Welke boodschap is daadwerkelijk interessant? Bovendien komen consumer insights steeds vaker centraal te staan bij merken. Waar men vroeger naar de concurrentie keek, kijkt men nu steeds meer vanuit de ogen van de klant.
Wil u weten hoe sterke insights een rol kunnen spelen in effectieve marketing met impact op het resultaat? Dan kan u zich inschrijven voor de interactieve workshop Effective Insights van Effie. Research expert Hans Verhoeven (iVOX) vertelt u hoe onderzoek u kan helpen om de juiste insights te verzamelen, kan helpen bij strategiebepaling, bij marketing ideeën effectiever te maken en beter te bewijzen dat jouw communicatie werkt.
Aan de hand van cases, ervaringen en verschillende methodieken, maar vooral vanuit de uitdagingen gelinkt aan uw eigen merk en product wordt gekeken hoe u sterke insights kan verzamelen doorheen het volledige communicatieproces.
De workshop gaat door op 19 en 26 januari volgend jaar, telkens van 13u tot 16u, bij iVox (Engels Plein 35, 3000 Leuven). Inschrijven is gratis voor UBA-, ACC-, STIMA- en UMA-leden. De plaatsen zijn beperkt, dus snel inschrijven is de boodschap.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]