Efluenz deelt meningen over Wallonië

MaWallonie vertrouwde Efluenz een campagne toe die in verschillende fasen zal plaatsvinden en zal worden gelanceerd op Instagram, TikTok en Snapchat. Deze communicatiekanalen bereiken alle soorten profielen, van alle horizonten, en sluiten jongeren niet uit, want elke Waal is uiteraard gerechtigd om zijn mening over zijn regio te delen. In totaal zullen 17 Efluenz-influencers jongeren stimuleren om burgerschap te tonen en de kans te grijpen om zich te uiten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]