MaWallonie vertrouwde Efluenz een campagne toe die in verschillende fasen zal plaatsvinden en zal worden gelanceerd op Instagram, TikTok en Snapchat. Deze communicatiekanalen bereiken alle soorten profielen, van alle horizonten, en sluiten jongeren niet uit, want elke Waal is uiteraard gerechtigd om zijn mening over zijn regio te delen. In totaal zullen 17 Efluenz-influencers jongeren stimuleren om burgerschap te tonen en de kans te grijpen om zich te uiten.
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]
Strategic Executive bij BBDO
Think BBDO is hiring a versatile colleague with a can-do mentality. We are […]