Efluenz, een influencermarketingbureau, herlanceerde een campagne met Asmodee France, een verdeler van bordspellen. De campagne heeft als doel de voordelen van bordspellen voor kinderen te benadrukken en te laten zien dat het een leuke activiteit is voor het hele gezin tijdens de paasvakantie.
Aangezien kinderen door de lockdown niet veel keuze hebben qua activiteiten, biedt Asmodee een verscheidenheid aan bordspellen aan, waarbij de kleine spelers leren om in teams te spelen en hun geduld op te bouwen. Ze leren ook om hun geheugen, reactievermogen en motoriek te verbeteren en natuurlijk genieten ze samen met hun familie van de vakantie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]