Efluenz en Asmodee houden kinderen bezig

Efluenz, een influencermarketingbureau, herlanceerde een campagne met Asmodee France, een verdeler van bordspellen. De campagne heeft als doel de voordelen van bordspellen voor kinderen te benadrukken en te laten zien dat het een leuke activiteit is voor het hele gezin tijdens de paasvakantie.

Aangezien kinderen door de lockdown niet veel keuze hebben qua activiteiten, biedt Asmodee een verscheidenheid aan bordspellen aan, waarbij de kleine spelers leren om in teams te spelen en hun geduld op te bouwen. Ze leren ook om hun geheugen, reactievermogen en motoriek te verbeteren en natuurlijk genieten ze samen met hun familie van de vakantie.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






