Efluenz, een influencermarketingbureau, herlanceerde een campagne met Asmodee France, een verdeler van bordspellen. De campagne heeft als doel de voordelen van bordspellen voor kinderen te benadrukken en te laten zien dat het een leuke activiteit is voor het hele gezin tijdens de paasvakantie.
Aangezien kinderen door de lockdown niet veel keuze hebben qua activiteiten, biedt Asmodee een verscheidenheid aan bordspellen aan, waarbij de kleine spelers leren om in teams te spelen en hun geduld op te bouwen. Ze leren ook om hun geheugen, reactievermogen en motoriek te verbeteren en natuurlijk genieten ze samen met hun familie van de vakantie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]