Efluenz, een influencermarketingbureau, herlanceerde een campagne met Asmodee France, een verdeler van bordspellen. De campagne heeft als doel de voordelen van bordspellen voor kinderen te benadrukken en te laten zien dat het een leuke activiteit is voor het hele gezin tijdens de paasvakantie.
Aangezien kinderen door de lockdown niet veel keuze hebben qua activiteiten, biedt Asmodee een verscheidenheid aan bordspellen aan, waarbij de kleine spelers leren om in teams te spelen en hun geduld op te bouwen. Ze leren ook om hun geheugen, reactievermogen en motoriek te verbeteren en natuurlijk genieten ze samen met hun familie van de vakantie.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]