Influencermarketingbureau Efluenz bewijst in samenwerking met Remy Cointreau dat digitale marketing op beide niveaus tegelijk, online en offline, werkt. 34 influencers in Vlaanderen en Wallonië verzamelden hun vrienden om de originele klassieke Spaanse likeur Licor43 te testen, evenals zijn nieuwste innovatie, Fresco, een "ready to drink" om de beste momenten van de zomer te delen. De beste momenten van de zomer werden gevierd met de smaken die het beste paste bij de stemming van de influencers en het soort gelegenheid.
Met de steun van Efluenz werden 20 persoonlijke evenementen georganiseerd om de bekendheid van het merk op twee niveaus te vergroten. Naast de influencer campagne werden verscheidene fietsen gepersonaliseerd voor hun evenementen. "Een influencercampagne die wordt aangevuld met mond-tot-mondreclame, breidt de communicatiemiddelen uit en is een krachtig hulpmiddel om een doelgroep niet alleen visueel maar ook door echte ervaring te bereiken," luidt het bij Efluenz.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]