Efluenz en influencers testen Licor43 en Fresco
Influencermarketingbureau Efluenz bewijst in samenwerking met Remy Cointreau dat digitale marketing op beide niveaus tegelijk, online en offline, werkt. 34 influencers in Vlaanderen en Wallonië verzamelden hun vrienden om de originele klassieke Spaanse likeur Licor43 te testen, evenals zijn nieuwste innovatie, Fresco, een "ready to drink" om de beste momenten van de zomer te delen. De beste momenten van de zomer werden gevierd met de smaken die het beste paste bij de stemming van de influencers en het soort gelegenheid.
Met de steun van Efluenz werden 20 persoonlijke evenementen georganiseerd om de bekendheid van het merk op twee niveaus te vergroten. Naast de influencer campagne werden verscheidene fietsen gepersonaliseerd voor hun evenementen. "Een influencercampagne die wordt aangevuld met mond-tot-mondreclame, breidt de communicatiemiddelen uit en is een krachtig hulpmiddel om een doelgroep niet alleen visueel maar ook door echte ervaring te bereiken," luidt het bij Efluenz.