Influencermarketingbureau Efluenz lanceert een nieuwe campagne in samenwerking met SoSoir, het wekelijkse lifestyleblad van Le Soir dat verschillende onderwerpen covert en een overzicht geeft van wekelijkse evenementen en activiteiten. De campagne moet de gedrukte en de digitale versie van het magazine onder de aandacht te brengen.
Nu er nog veel activiteiten op een laag pitje staan wil SoSoir mensen helpen om aan hun routine te ontsnappen. Dat doet het door nieuwe ideeën aan te reiken om de ietwat saaie dagen op te vullen. Gedurende drie opeenvolgende weken zullen zes influencers, elk gespecialiseerd in een ander domein (wonen, reizen, eten, familie, mode, lifestyle…) een SoSoir-magazine ontvangen met de opdracht om een paar van de voorgestelde ideeën uit te proberen. Op sociale media zullen de influencers hun favoriete bevindingen delen met hun volgers en hen aanmoedigen om hetzelfde te doen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]