Efluenz en SoSoir zitten niet stil

Influencermarketingbureau Efluenz lanceert een nieuwe campagne in samenwerking met SoSoir, het wekelijkse lifestyleblad van Le Soir dat verschillende onderwerpen covert en een overzicht geeft van wekelijkse evenementen en activiteiten. De campagne moet de gedrukte en de digitale versie van het magazine onder de aandacht te brengen.
Nu er nog veel activiteiten op een laag pitje staan wil SoSoir mensen helpen om aan hun routine te ontsnappen. Dat doet het door nieuwe ideeën aan te reiken om de ietwat saaie dagen op te vullen. Gedurende drie opeenvolgende weken zullen zes influencers, elk gespecialiseerd in een ander domein (wonen, reizen, eten, familie, mode, lifestyle…) een SoSoir-magazine ontvangen met de opdracht om een paar van de voorgestelde ideeën uit te proberen. Op sociale media zullen de influencers hun favoriete bevindingen delen met hun volgers en hen aanmoedigen om hetzelfde te doen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]