Efluenz en Swapfiets werkten samen met minstens 70 influencers om de verschillende diensten van Swapfiets, zoals het abonnement op elektrische fietsen, te promoten. Bloemen en cadeautjes werden voor Moederdag bezorgd met Swapfietsfietsen door influencers zoals Chloé Vandenbussche en Maria-Laura De Loore.
De emotionele betrokkenheid van het publiek liet zien hoe gemakkelijk het is om de mensen die belangrijk voor ons zijn gelukkig te maken. De fiets met blauwe wielen veroverde zo de straten van heel België. Eerst in Mechelen, daarna ook in andere steden zoals Gent, Antwerpen en Brussel, waardoor dit de langste campagne van Efluenz werd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]