Efluenz en Swapfiets werkten samen met minstens 70 influencers om de verschillende diensten van Swapfiets, zoals het abonnement op elektrische fietsen, te promoten. Bloemen en cadeautjes werden voor Moederdag bezorgd met Swapfietsfietsen door influencers zoals Chloé Vandenbussche en Maria-Laura De Loore.
De emotionele betrokkenheid van het publiek liet zien hoe gemakkelijk het is om de mensen die belangrijk voor ons zijn gelukkig te maken. De fiets met blauwe wielen veroverde zo de straten van heel België. Eerst in Mechelen, daarna ook in andere steden zoals Gent, Antwerpen en Brussel, waardoor dit de langste campagne van Efluenz werd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]