Efluenz en Swapfiets werkten samen met minstens 70 influencers om de verschillende diensten van Swapfiets, zoals het abonnement op elektrische fietsen, te promoten. Bloemen en cadeautjes werden voor Moederdag bezorgd met Swapfietsfietsen door influencers zoals Chloé Vandenbussche en Maria-Laura De Loore.
De emotionele betrokkenheid van het publiek liet zien hoe gemakkelijk het is om de mensen die belangrijk voor ons zijn gelukkig te maken. De fiets met blauwe wielen veroverde zo de straten van heel België. Eerst in Mechelen, daarna ook in andere steden zoals Gent, Antwerpen en Brussel, waardoor dit de langste campagne van Efluenz werd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]