Efluenz neemt gelooft in een 'esprit Courbevoie'

Crea / News

Efluenz, een influencermarketingbureau, hielp bij het opzetten van een campagne waarin influencers over de komst van een nieuwe wijk communiceerden in Louvain-la-Neuve en tegelijkertijd potentiële investeerders vonden. Met deze campagne toonde het bureau de kracht van influencers in de communicatie rond de vastgoedsector, een sector die nog weinig is benut door de influencerwereld. Een influencermarketingcampagne kan dus nuttig zijn om te communiceren over sectoren waar men normaal niet aan zou denken.

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Anouchka Déco ☼ (@anouchka_deco)

Deze appartementen in het hartje van de stad werden ontwikkeld door Besix Red en Thomas Piron. De influencers die aan deze campagne meewerkten hebben een groot en actief Belgisch publiek, wat het mogelijk maakte om potentiële investeerders aan te spreken die geïnteresseerd zouden zijn in deze woningen. Influencers kregen de kans om deze multifunctionele wijk te bezoeken en hun mening en expertise te delen. Bij elk bezoek deelden de influencers hun persoonlijke ervaringen, waarbij ze de nadruk legden op de ecologische (groene en voetgangersstad) en innovatieve voordelen. Zij belichtten de milieuvoordelen van deze milieuvriendelijke wijk met het oog op de toekomst. De influencers deelden tot slot de mogelijkheden om in dit nieuwe district te investeren.