Efluenz neemt gelooft in een 'esprit Courbevoie'
Efluenz, een influencermarketingbureau, hielp bij het opzetten van een campagne waarin influencers over de komst van een nieuwe wijk communiceerden in Louvain-la-Neuve en tegelijkertijd potentiële investeerders vonden. Met deze campagne toonde het bureau de kracht van influencers in de communicatie rond de vastgoedsector, een sector die nog weinig is benut door de influencerwereld. Een influencermarketingcampagne kan dus nuttig zijn om te communiceren over sectoren waar men normaal niet aan zou denken.
Dit bericht op Instagram bekijken
Deze appartementen in het hartje van de stad werden ontwikkeld door Besix Red en Thomas Piron. De influencers die aan deze campagne meewerkten hebben een groot en actief Belgisch publiek, wat het mogelijk maakte om potentiële investeerders aan te spreken die geïnteresseerd zouden zijn in deze woningen. Influencers kregen de kans om deze multifunctionele wijk te bezoeken en hun mening en expertise te delen. Bij elk bezoek deelden de influencers hun persoonlijke ervaringen, waarbij ze de nadruk legden op de ecologische (groene en voetgangersstad) en innovatieve voordelen. Zij belichtten de milieuvoordelen van deze milieuvriendelijke wijk met het oog op de toekomst. De influencers deelden tot slot de mogelijkheden om in dit nieuwe district te investeren.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]