Efluenz, Proximus en G4S spelen met uw aandachtsspanne

Crea / News

Nu de aandachtsspanne van een mens korter wordt, worden marketeers gedwongen hun strategieën aan te passen. Nu hebben ze slechts 8 seconden om een potentiële klant ervan te overtuigen hun product of dienst te proberen (vergeleken met de aandachtsspanne van een goudvis van 9 seconden). Daarom is er een noodzaak om met iets creatievers en pakkenders te komen.

Efluenz, een influencermarketingbureau gevestigd in Brussel, presenteert in samenwerking met Proximus en G4S hoe korte video's in verticaal formaat op sociale media een sleutel kunnen worden om mensen aan te trekken.

Voor de Proximus-campagne moesten de influencers communiceren over de recyclagedienst en laten zien hoe die werkt. Influencers brachten hun persoonlijke elektronische items mee om te recycleren en ontvingen een bonus voor hun volgende aankoop.

@87bastien

Est-ce que toi aussi tu recycles ? #87bastien #proximusrecling #dontmissthecall #whatareyouproudof #thinkpossible #chiens #bruxelles

♬ son original - Bastien Dufour

Het doel van G4S was om de zichtbaarheid van het merk te vergroten en het bedrijf te positioneren als een betrouwbare werkgever, wat zou resulteren in nieuwe aanwervingen. Influencers kregen de kans om voor één dag werknemer van het bedrijf te worden.

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Dylhan Fat (@dylhanfat)

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door OBOJ - oneboyonejoy 🇧🇪 (@oneboyonejoy)