Efluenz werkt samen met Bru en Lyre's voor Tournée Minérale

Crea / News

Terwijl februari volop aan de gang is, hebben sommigen van ons misschien besloten om de uitdaging van de Tournée Minérale aan te gaan. Die maandelijks terugkerende uitdaging zonder alcohol, die jaarlijks in België plaatsvindt, moedigt deelnemers aan om na te denken over hun consumptie en zich bewust te worden van de voordelen van een welverdiende pauze. Als Belgen worden we vaak geassocieerd met het genieten van alcohol, maar het is tijd om onze consumptiegewoonten te heroverwegen, vinden de campagnevoerders. 

Ondanks de aanvankelijke scepsis zijn er steeds meer alcoholvrije alternatieven beschikbaar op de markt. Om die trend te illustreren, heeft Efluenz samengewerkt met Bru en Lyre's om innovatieve en inspirerende campagnes aan te bieden. 

De eerste campagne, in samenwerking met Bru, bracht verschillende influencers samen om een reeks feestelijke en originele mocktails te creëren binnen het thema "Pimp Your Bru Water". Van herziene klassiekers zoals de virgin margarita tot detox-mocktails en de beroemde mojito, deze campagne bereikte meer dan 2.141.519 mensen op Instagram, waardoor een verfrissend alternatief werd geboden voor traditioneel alcoholgebruik. 

De tweede campagne, uitgevoerd in samenwerking met Lyre's en onder de hashtag #MakeItALyres, benadrukt hun gevarieerde assortiment alcoholvrije gedistilleerde dranken. De perfecte vervanging voor een fles witte rum, gin, amaretto of whisky, bieden de Lyre's producten een verfijnde proef ervaring zonder schuldgevoel. Door middel van verschillende Instagram reels en -verhalen deelden influencers verfrissende recepten.