Egghunter en Visit Limburg promoten Limburg met Matteo Simoni

Egghunter heeft een campagne gecreëerd voor Visit Limburg. Onder het motto “Limburg, net iets verrassender” promoot Limburger Matteo Simoni Limburg als bestemming. Uit een vliegtuig springen of achter paarden hangen: in de televisiespot maakt hij duidelijk dat er één plek is waar alles voor hem nog intenser is en dat is Limburg. De productie werd verzorgd door CZAR en de regie door Lieven Van Baelen.
Credits:
Client: Visit Limburg
Client contact: Igor Philtjens, Jeroen Luys, Dorien Vannitsen, Davy Postelmans, Annelies Wynants
Agency: egghunter
Strategy: Steven Cosyns
Creative Direction: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creation: Frans Hulet, Olivier Pierre
Production Company: CZAR
Director: Lieven Van Baelen
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke Dekeersmaecker
Music: Caspar Auwerkerken
Sound: Thomas Houthave (Klankwerk)
Media: TV
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]