Egghunter heeft een campagne gecreëerd voor Visit Limburg. Onder het motto “Limburg, net iets verrassender” promoot Limburger Matteo Simoni Limburg als bestemming. Uit een vliegtuig springen of achter paarden hangen: in de televisiespot maakt hij duidelijk dat er één plek is waar alles voor hem nog intenser is en dat is Limburg. De productie werd verzorgd door CZAR en de regie door Lieven Van Baelen.
Credits:
Client: Visit Limburg
Client contact: Igor Philtjens, Jeroen Luys, Dorien Vannitsen, Davy Postelmans, Annelies Wynants
Agency: egghunter
Strategy: Steven Cosyns
Creative Direction: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Creation: Frans Hulet, Olivier Pierre
Production Company: CZAR
Director: Lieven Van Baelen
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke Dekeersmaecker
Music: Caspar Auwerkerken
Sound: Thomas Houthave (Klankwerk)
Media: TV
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]