Egghunter voelt zich welkom in Limburg

Limburg is algemeen gekend voor z’n uitnodigende landschappen. Maar Limburg is veel meer dan dat. Niet enkel de landschappen nodigen uit, maar ook de Limburgers zelf. Door hun gastvrijheid, warmte en openheid.
Voor Visit Limburg creëerde Egghunter een campagne die vertrekt van die openheid. Onder het motto “Limburg is open” promoot Limburger Matteo Simoni – gekend van onder meer Zillion, Marina, Safety First en Callboys – Limburg als bestemming. In de televisiespot neemt hij ons mee op een road trip doorweven met ontmoetingen, actie, eten, drinken, feest en rust. De productie werd verzorgd door CZAR en de regie door Lieven Van Baelen.
Credits
Client: Visit Limburg
Client contact: Igor Philtjens, Jeroen Luys, Dorien Vannitsen, Davy Postelmans, Annelies Wynants
Agency: egghunter
Strategy: Steven Cosyns
Creation: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Graphic Design: Laurent Lejeune
Production Company: CZAR
Director: Lieven Van Baelen
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke Dekeersmaecker, Jef Neefs
Sound: We Hear Different
Media: Cinema, TV
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]