Limburg is algemeen gekend voor z’n uitnodigende landschappen. Maar Limburg is veel meer dan dat. Niet enkel de landschappen nodigen uit, maar ook de Limburgers zelf. Door hun gastvrijheid, warmte en openheid.
Voor Visit Limburg creëerde Egghunter een campagne die vertrekt van die openheid. Onder het motto “Limburg is open” promoot Limburger Matteo Simoni – gekend van onder meer Zillion, Marina, Safety First en Callboys – Limburg als bestemming. In de televisiespot neemt hij ons mee op een road trip doorweven met ontmoetingen, actie, eten, drinken, feest en rust. De productie werd verzorgd door CZAR en de regie door Lieven Van Baelen.
Credits
Client: Visit Limburg
Client contact: Igor Philtjens, Jeroen Luys, Dorien Vannitsen, Davy Postelmans, Annelies Wynants
Agency: egghunter
Strategy: Steven Cosyns
Creation: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Graphic Design: Laurent Lejeune
Production Company: CZAR
Director: Lieven Van Baelen
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke Dekeersmaecker, Jef Neefs
Sound: We Hear Different
Media: Cinema, TV
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]