Limburg is algemeen gekend voor z’n uitnodigende landschappen. Maar Limburg is veel meer dan dat. Niet enkel de landschappen nodigen uit, maar ook de Limburgers zelf. Door hun gastvrijheid, warmte en openheid.
Voor Visit Limburg creëerde Egghunter een campagne die vertrekt van die openheid. Onder het motto “Limburg is open” promoot Limburger Matteo Simoni – gekend van onder meer Zillion, Marina, Safety First en Callboys – Limburg als bestemming. In de televisiespot neemt hij ons mee op een road trip doorweven met ontmoetingen, actie, eten, drinken, feest en rust. De productie werd verzorgd door CZAR en de regie door Lieven Van Baelen.
Credits
Client: Visit Limburg
Client contact: Igor Philtjens, Jeroen Luys, Dorien Vannitsen, Davy Postelmans, Annelies Wynants
Agency: egghunter
Strategy: Steven Cosyns
Creation: Arnaud Pitz, Sebastien De Valck
Graphic Design: Laurent Lejeune
Production Company: CZAR
Director: Lieven Van Baelen
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke Dekeersmaecker, Jef Neefs
Sound: We Hear Different
Media: Cinema, TV
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]