Radiobedrijven en hun regieën vieren ook dit jaar World Radio Day op 13 februari. Ter ere van dit feestje nodigt EGTA u alweer uit om radio/audio te (her)ontdekken als een efficiënt en volledig digitaal getransformeerd medium.
De vereniging voor tv- en radioregieën pende 10 feiten neer waarom merken voor radio zouden moeten kiezen. Deze inzichten worden ondersteund door gegevens en onderzoek van over de hele wereld.
- Met radio kunnen merken dagelijks miljoenen mensen bereiken.
- Radio domineert het bloeiende audiolandschap.
- Radio heeft een enorm bereik in de leeftijdsgroep onder de 35 jaar.
- Er wordt de hele dag door naar de radio geluisterd, niet alleen tijdens het ontbijt en in de auto.
- Radio is het nummer één medium in geconnecteerde wagens, en dat is precies wat de consument wil.
- Radio moet deel uitmaken van elk optimaal mediaplan.
- Radio levert heel wat ROI op.
- Radio is de aanvoerder van uw digitale KPI’s.
- Radio is zoveel meer dan een call-to-action-medium.
- Radioadvertenties zijn net zo creatief als televisie en OOH.
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving
En nog ééntje om het af te leren:
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]