EGTA viert World Radio Day en overtuigt met 10 argumenten

Radiobedrijven en hun regieën vieren ook dit jaar World Radio Day op 13 februari. Ter ere van dit feestje nodigt EGTA u alweer uit om radio/audio te (her)ontdekken als een efficiënt en volledig digitaal getransformeerd medium.
De vereniging voor tv- en radioregieën pende 10 feiten neer waarom merken voor radio zouden moeten kiezen. Deze inzichten worden ondersteund door gegevens en onderzoek van over de hele wereld.
- Met radio kunnen merken dagelijks miljoenen mensen bereiken.
- Radio domineert het bloeiende audiolandschap.
- Radio heeft een enorm bereik in de leeftijdsgroep onder de 35 jaar.
- Er wordt de hele dag door naar de radio geluisterd, niet alleen tijdens het ontbijt en in de auto.
- Radio is het nummer één medium in geconnecteerde wagens, en dat is precies wat de consument wil.
- Radio moet deel uitmaken van elk optimaal mediaplan.
- Radio levert heel wat ROI op.
- Radio is de aanvoerder van uw digitale KPI’s.
- Radio is zoveel meer dan een call-to-action-medium.
- Radioadvertenties zijn net zo creatief als televisie en OOH.
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving
En nog ééntje om het af te leren:
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]