Radiobedrijven en hun regieën vieren ook dit jaar World Radio Day op 13 februari. Ter ere van dit feestje nodigt EGTA u alweer uit om radio/audio te (her)ontdekken als een efficiënt en volledig digitaal getransformeerd medium.
De vereniging voor tv- en radioregieën pende 10 feiten neer waarom merken voor radio zouden moeten kiezen. Deze inzichten worden ondersteund door gegevens en onderzoek van over de hele wereld.
- Met radio kunnen merken dagelijks miljoenen mensen bereiken.
- Radio domineert het bloeiende audiolandschap.
- Radio heeft een enorm bereik in de leeftijdsgroep onder de 35 jaar.
- Er wordt de hele dag door naar de radio geluisterd, niet alleen tijdens het ontbijt en in de auto.
- Radio is het nummer één medium in geconnecteerde wagens, en dat is precies wat de consument wil.
- Radio moet deel uitmaken van elk optimaal mediaplan.
- Radio levert heel wat ROI op.
- Radio is de aanvoerder van uw digitale KPI’s.
- Radio is zoveel meer dan een call-to-action-medium.
- Radioadvertenties zijn net zo creatief als televisie en OOH.
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving
En nog ééntje om het af te leren:
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]