EGTA viert World Radio Day en overtuigt met 10 argumenten

Radiobedrijven en hun regieën vieren ook dit jaar World Radio Day op 13 februari. Ter ere van dit feestje nodigt EGTA u alweer uit om radio/audio te (her)ontdekken als een efficiënt en volledig digitaal getransformeerd medium.
De vereniging voor tv- en radioregieën pende 10 feiten neer waarom merken voor radio zouden moeten kiezen. Deze inzichten worden ondersteund door gegevens en onderzoek van over de hele wereld.
- Met radio kunnen merken dagelijks miljoenen mensen bereiken.
- Radio domineert het bloeiende audiolandschap.
- Radio heeft een enorm bereik in de leeftijdsgroep onder de 35 jaar.
- Er wordt de hele dag door naar de radio geluisterd, niet alleen tijdens het ontbijt en in de auto.
- Radio is het nummer één medium in geconnecteerde wagens, en dat is precies wat de consument wil.
- Radio moet deel uitmaken van elk optimaal mediaplan.
- Radio levert heel wat ROI op.
- Radio is de aanvoerder van uw digitale KPI’s.
- Radio is zoveel meer dan een call-to-action-medium.
- Radioadvertenties zijn net zo creatief als televisie en OOH.
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving
En nog ééntje om het af te leren:
- Radio biedt een vertrouwde, veilige en duurzame omgeving.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]