- 20/02/2024
09:00 - 10:00 - Online
Hoewel radio alleen maar kan overtuigen met geluid, kan het een heel krachtig medium zijn om aan brand building te doen. EGTA heeft (wereldwijde) cijfers verzameld over dit onderwerp... But the proof is in the pudding! Dat bewijzen ARD, RMS en Radiocentrale Germany met een experiment rond een fictief chocolademerk, dat de emotionele kracht van radio én het belang van creativiteit in een radiospot aantoont. Meer daarover komt u te weten tijdens het webinar Radio as a brand builder, met introductie van Yves Gerard, voorzitter van VIA, en getuigenissen van EGTA, ARD Media maar ook DPG Media.
Meer info via de website van VIA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]