- 20/02/2024
09:00 - 10:00 - Online
Hoewel radio alleen maar kan overtuigen met geluid, kan het een heel krachtig medium zijn om aan brand building te doen. EGTA heeft (wereldwijde) cijfers verzameld over dit onderwerp... But the proof is in the pudding! Dat bewijzen ARD, RMS en Radiocentrale Germany met een experiment rond een fictief chocolademerk, dat de emotionele kracht van radio én het belang van creativiteit in een radiospot aantoont. Meer daarover komt u te weten tijdens het webinar Radio as a brand builder, met introductie van Yves Gerard, voorzitter van VIA, en getuigenissen van EGTA, ARD Media maar ook DPG Media.
Meer info via de website van VIA.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]