- 20/02/2024
09:00 - 10:00 - Online
Hoewel radio alleen maar kan overtuigen met geluid, kan het een heel krachtig medium zijn om aan brand building te doen. EGTA heeft (wereldwijde) cijfers verzameld over dit onderwerp... But the proof is in the pudding! Dat bewijzen ARD, RMS en Radiocentrale Germany met een experiment rond een fictief chocolademerk, dat de emotionele kracht van radio én het belang van creativiteit in een radiospot aantoont. Meer daarover komt u te weten tijdens het webinar Radio as a brand builder, met introductie van Yves Gerard, voorzitter van VIA, en getuigenissen van EGTA, ARD Media maar ook DPG Media.
Meer info via de website van VIA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]