Eigenlijk is een bank zo gek nog niet

Laat ons eerlijk zijn, jongeren tussen 18 en 25 jaar worden koud noch warm van een bank. Ze zijn met heel wat andere dingen bezig, en dat is niet meer dan normaal! En net daarom is het voor jongeren handig om een bank te hebben die begrijpt waarmee ze bezig zijn en die hen daarbij helpt. Dat was het vertrekpunt van de nieuwe campagne van Mortierbrigade voor ING België: aan jongeren laten zien dat een bank eigenlijk zo gek nog niet is.
Credits
Agency: Mortierbrigade
Creative Director: Philippe De Ceuster, Jens Mortier, Joost Berends
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Account Director: Tom Verhoeven
TV Producers: Lisa De Roeck, Charlotte Coddens
Production: Czar.be
Director: Kristoffer Borgli
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: Håvard Byrkjeland
Art Director: Tanker
Editor: Martin Leroy
Grading: Joost Van Kerckhove
Online: Robin De Praetere
Post Production: Czar
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Sound: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]