Laat ons eerlijk zijn, jongeren tussen 18 en 25 jaar worden koud noch warm van een bank. Ze zijn met heel wat andere dingen bezig, en dat is niet meer dan normaal! En net daarom is het voor jongeren handig om een bank te hebben die begrijpt waarmee ze bezig zijn en die hen daarbij helpt. Dat was het vertrekpunt van de nieuwe campagne van Mortierbrigade voor ING België: aan jongeren laten zien dat een bank eigenlijk zo gek nog niet is.
Credits
Agency: Mortierbrigade
Creative Director: Philippe De Ceuster, Jens Mortier, Joost Berends
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Account Director: Tom Verhoeven
TV Producers: Lisa De Roeck, Charlotte Coddens
Production: Czar.be
Director: Kristoffer Borgli
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: Håvard Byrkjeland
Art Director: Tanker
Editor: Martin Leroy
Grading: Joost Van Kerckhove
Online: Robin De Praetere
Post Production: Czar
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Sound: Sonicville
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]