Eindejaarsshoppers wensen snelle applicaties en mobiele websites
Met het eindejaar in aantocht kunnen winkels maar beter een snelle app of mobiele site hebben, want vier op de vijf millennials en drie op de vier volwassen verlaten een mobiele site of app als die te traag werkt of crasht. Dat blijkt uit een online-enquête in opdracht van het digital performance softwarebedrijf Dynatrace die in oktober is uitgevoerd door het opinie- en marktonderzoeksbedrijf Harris Poll bij ruim vijfduizend volwassen smartphone- en/of tabletgebruikers in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland en Australië.
49% van de 18- tot 34-jarigen en 47% van alle volwassenen geeft zelf aan dat ze een app of website slechts drie seconden tijd geven om te laden, anders gaan ze naar een concurrent. Bijna zeven op de tien gebruikers probeert de site of app nog één keer uit als het de eerste maal niet lukte, maar bij 32% van de shoppers krijgt de site of app geen tweede kans. Niet onbelangrijk: maar liefst zestig procent van de millenniumgeneratie plant zijn smartphone of tablet te gebruiken om meer eindejaarsaankopen te doen dan vorig jaar. Investeren in een goede mobiele website of app mag dus zeker geen overbodige luxe zijn. Het volledige onderzoeksrapport vindt u hier en een infografiek hier.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]