Einde maart kregen de klanten van kledingketen ZEB een mailing in hun bus, met gepersonaliseerde tekst én beelden op basis van hun merkvoorkeuren. ZEB focust zich immers op merken, niet alleeen in de winkel, maar ook in de communicatie. De klanten zijn heel divers en op basis van de gegevens van de 600.000 van hen in de database stuurt men 5 à 6 keer per seizoen (winter, zomer) een direct mailing. Met de mailing van maart ging men heel ver in de personalisering en werkte daarvoor samen met Symeta (Colruyt-groep). Die mailing was een magazine van 12 pagina's waarvoor men de geboortedatum gebruikte voor de horoscoop, het adres voor de winkels in de omgeving van de klant en de aankoopgegevens voor de door de klant meest geprefereerde merken. Het gaat erom dat de klant zich aangesproken voelt. ZEB bepaalt de inhoud in functie van wat de klant het meest relevant vindt. Dat betekent dat er een groot aantal mogelijkheden is, anders gezegd geen enkele mailing is hetzelfde. De responsmeter voor het effect van de acties in de kassa in de winkels. De klanten reageerden spontaan op de mailing, onder meer via Facebook, en zagen de folder als een geschenkje.