Sushi Daily, de sushispecialist die geïntegreerd is in het hart van de supermarkten Carrefour Market en Hypermarket, koos PRIDE\ (deel van TBWA Group) als haar communicatiebureau in België. Het bureau werd na een pitch geselecteerd omwille van haar expertise en innovatieve aanpak binnen het domein van de voeding, met klanten als McDonald's, Aoste, Marcassou en Dilea.
Als leider van de Europese markt heeft Daily Sushi momenteel 500 sushikiosken in Europa. In België telt Daily Sushi 53 kiosken en biedt ze op die manier werk aan meer dan 200 ervaren vakmensen. Zij bereiden ter plaatse meer dan 100 verschillende sushirecepten, voor het oog van de consument.
Het merk is van plan om tegen einde 2016 in België uit te breiden naar 60 kiosken. Het zal ook blijven zoeken naar nieuwe, verrassende recepten om op die manier de Belgen een unieke smaakbeleving te kunnen bieden. Om de beste kwaliteit en de meest verse producten te kunnen garanderen, worden de ingrediënten zorgvuldig geselecteerd en dagelijks geleverd, terwijl de kiosken ook voldoen aan de strengste voedselveiligheid voorschriften en maatregelen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]