Begin dit jaar lanceerde Dallas Antwerp ‘Confessions of a Marketer’, een videoreeks met diepte interviews waarin ze de biecht afnemen van topmarketers. Interviewer Stijn Meuris bracht in Hoofdstuk 1:1 het marketingevangelie van Kristof Ampe in kaart. Nu is het de beurt aan Elke Dens om plaats te nemen op de biechtstoel. De marketing director van Visit Flanders houdt er een bijzondere – zeg maar gerust rebelse – visie op na. Zo is meaningful marketing heilig voor haar en verklaart ze influencer marketing (zo goed als) dood: “Veel brands gebruiken momenteel influencers. En dat is ook het punt waarop je ziet dat het eigenlijk al voorbij is, vind ik.”
Benieuwd naar de andere openbaringen van Elke Dens, Marketer of the Year 2019? Bekijk de volledige aflevering op de website van Dallas.
Credits
Agency: Dallas Antwerp
Network: &KOO
Creative Director: Stijn Gansemans
Creative: Stijn Gansemans
Online copywriter: Pauline Oppalfens
Online Design: Erika Kongs
Account Manager: Alix de Mey
Account Executive: Jonathan Urey
Marketing Automation: Maarten Renders
Head of Digital Strategy: Tom Van Lerberghe
Content Strategy: Ruben Ceuppens
Film production: Dallas Antwerp, Stijn Meuris, Sue Somers Film producer: Jan-Dries Daans
Film DOP: Tielevisie
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Director bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]