Elke glimlach telt voor DKV met Prophets (becoming IO)

Crea / News

Om de lancering van het nieuwe gamma DKV Smile-tandverzekeringen te promoten, heeft de favoriete verzekeraar van de Belgen Prophets (becoming IO) in de arm genomen. Het bureau maakte een spot waarin de aandacht wordt gevestigd op de diversiteit van de glimlach. En vooral, op het belang om ze allemaal met de beste zorg te beschermen.

In deze zonnige spot ontdekken we verschillende lachende mensen die elkaars pad kruisen en volop van het leven genieten. Welke glimlach je ook hebt, er is altijd een DKV Smile-tandverzekering die bij je past.

Ontdek de campagne op tv en op de sociale media.

Credits

Client : DKV Belgium

Contacts : Sandrine Swolfs, Alexandra Lestienne

Agency : Prophets (becoming IO)

Creative Director : Sam De Win

Creation : Stijn de Schryver, Jérôme Lefebvre

Strategy : Dennis Snijders

Account Team : Amber Verberckmoes, Severine Vanoirbeek

Production : Frederik Zaman


U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...

U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...