Emakina druk in de weer voor nieuwe klanten

Budgets / News

EMAKINA_Agences33Full service digitaal bureau Emakina.be draait op volle toeren en registreert een zeer succesvol eerste kwartaal. Managing directos David Bredael en Pierre Pôlet verwelkomen in de eerste maanden van 2017 een dozijn nieuwe grote klanten. De teams in Brussel zijn ondertussen druk in de weer voor onder andere BDO, Blue Air, Stanley en Stella. Aansluitend versterkte Emakina.be ondertussen zijn teams met een aantal nieuwe medewerkers.

De nieuwe klanten van Emakina.be zijn actief in allerlei sectoren. Naast de luchtvaart, internationale financiële businessconsulting en hoogwaardige producten en diensten voor de automobielsector, werken de teams op nieuwe projecten rond gezondheidstechnologie, voedingssupplementen, medische hulpmiddelen, luxe lederwaren en exclusieve sieraden.

De behoeften van de nieuwe klanten zijn net zo gevarieerd als hun activiteiten. Naast een reeks grote CMS-projecten met onder andere Progress Sitefinity, kreeg Emakina opdrachten voor full-service marketing en communicatie, web- en mobiele diensten, sociale media-ondersteuning en markt- en consumentenonderzoek. « Het harde werk van onze sales- en expertteams wordt beloond. Naast deze mooie reeks nieuwe klanten groeit ook de vraag bij bestaande opdrachtgevers voor extra projecten en diensten, » klinkt het bij Brice Le Blévennec, voorzitter van Emakina.BE en ceo van Emakina Group. « Samen brengen we hun communicatie en business naar een hoger niveau. Wij ontwikkelen voor elke klant rijke en innovatieve gebruikerservaringen en een hogere user equity. Onze full-service digitale dienstenaanpak wint duidelijk terrein. »