Emakina's nieuwste digitaal project voor D'Ieteren Auto is uitgegroeid tot een compleet multi-merkplatform in Drupal, met vier aantrekkelijke websites voor aanbiedingen en speciale promoties. Het team lanceerde eerst de nieuwe promotieplatformen voor Volkswagen en hun Volkswagen bedrijfsvoertuigen. Daarna volgde snel de speciale voorwaarden-website voor Škoda. En later in december is het de beurt aan Seat met hun promoties. Het project is een nieuwe mijlpaal in de samenwerking tussen de leider in de autosector en Emakina, die al bijna twee decennia samenwerken. Die samenwerking was breed en ging van digitale strategie en CRM over bedrijfs- en merkenwebsites tot bekroonde digitale campagnes en introducties van modellen, mobiele applicaties, tools voor evenementen en testritten, tot design, videoclips en meer.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]