Het door Emakina gebouwde nieuwe online platform van Segway Europe is uitgeroepen tot ‘Best Consumer Goods Site’ in de Kentico Site of the Year 2016 Awards. Om hun groei in de EMEA-regio te ondersteunen, had Segway een aangepaste en uitgebreide van hun online aanwezigheid nodig. In nauwe samenwerking met Segway, ontwikkelde Emakina een nieuwe marketingaanpak en de website die erbij past. Het centrale inzicht: in een tijd waar techniek mensen vaak uit elkaar drijft, brengt Segway mensen juist bij elkaar.
Het nieuwe platform heeft een sterke focus op een outdoor lifestyle. Het inspireert tot het delen van mooie momenten met je vrienden en toont de voordelen die Segway je hierbij biedt. Emakina lanceerde dit platform dat in meer dan 50 landen beschikbaar is, gericht is op zowel B2C als B2B en zowel op lifestyle als op functionaliteiten.
Kentico Site of the Year Awards belonen de beste Kentico-implementaties wereldwijd. In de eerste fase werden per categorie drie finalisten genomineerd, uit de kandidaten ingestuurd door meer dan 1.100 internationale Kentinco partners. Het publieke Kentico-netwerk bepaalt daarna de uiteindelijke winnaar per categorie. "We zijn trots op de nauwe samenwerking tussen de klant en ons toegewijde team van designers en developers in Nederland en Oostenrijk. Het platform is binnen 4 maanden gelanceerd, en het is ‘simply moving’,” zegt Sjoerd van Gelderen, managing director Emakina.NL.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]