Begin juli trad Famous toe tot het internationaal netwerk Grey, Adweek’s Global Agency of the Year. Nu versterkt het bureau - voortaan FamousGrey - zich met de aanstelling van Emily Rammant als production director. Zij zal tevens toetreden tot het management van het bureau.
Emily Rammant was een van de mede-oprichters van het jonge productiehuis Wenneker.be, dat in een recordtijd evolueerde tot een succesvol productiehuis met zelfs al een bronzen leeuw in Cannes. Bij FamousGrey zal Rammant haar productie-ervaring gebruiken om de inhouse productiecel verder uit te bouwen. En met heel wat creatieve awards op haar conto, zal ze ook op creatief vlak de producties naar een hoger niveau helpen tillen. Onder haar vleugels komen trouwens niet alleen de filmproducties, maar tevens alles wat radioproductie betreft, art buying en printproductie. Marc Fauconnier, CEO FamousGrey: “De komst van Emily zal onze merkbelofte als multi-expertise reclamebureau alleen maar versterken. FamousGrey zal naar buitenlands model haar post-productiecel uitbreiden om nog efficiënter onze klanten te kunnen bedienen. Ook een aantal kleinere producties kunnen we in de toekomst zelf aan.”
En ook ECD Katrien Bottez is enthousiast: “Een grotere inhouse productiecel zal ook door de creatieven met open armen verwelkomd worden, aangezien het meer ruimte laat voor experiment.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]