Het Future Media Lab van de European Magazine Media Association (EMMA) vindt plaats op dinsdag 26 januari in The Square in Brussel. Als thema koos EMMA voor ‘Technology and Media: Shaping the Future of Audience Engagement’. Meer informatie over het programma, de thema's en de sprekers vindt u hier.
Komen alvast aan bod - en dat publiceren we in het Engels, de lingua franca tijdens dit Future Media Lab:
- technology developments and how they innovate and sometimes even disrupt existing markets for media content and advertising
- the ability of media companies to embrace big data and data analytics to stay ahead of innovation and disruption
- changing consumer behaviour when it comes to accessing and consuming media content
- a policy framework allowing to serve Europe’s citizens with independent, diverse and high-quality journalistic content
- a regulatory environment appropriate for sustainable business models for media companies in Europe
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]