Het Future Media Lab van de European Magazine Media Association (EMMA) vindt plaats op dinsdag 26 januari in The Square in Brussel. Als thema koos EMMA voor ‘Technology and Media: Shaping the Future of Audience Engagement’. Meer informatie over het programma, de thema's en de sprekers vindt u hier.
Komen alvast aan bod - en dat publiceren we in het Engels, de lingua franca tijdens dit Future Media Lab:
- technology developments and how they innovate and sometimes even disrupt existing markets for media content and advertising
- the ability of media companies to embrace big data and data analytics to stay ahead of innovation and disruption
- changing consumer behaviour when it comes to accessing and consuming media content
- a policy framework allowing to serve Europe’s citizens with independent, diverse and high-quality journalistic content
- a regulatory environment appropriate for sustainable business models for media companies in Europe
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]