Emmanuel Courcol vliegt naar Italië

Media / News / People

Emmanuel Courcol

Emmanuel Courcol

Na het binnenhalen van de nieuwe reclameconcessie van Brussels Airport kondigt JCDecaux een aantal verschuivingen in de commerciële structuur van haar Airport-team aan. Emmanuel Courcol, die gedurende 10 jaar Airport advertising director in België was, vliegt over naar JCDecaux Italië om daar zijn ervaring en passie voor de reclame op luchthavens te delen. Hij zal er de verantwoordelijkheid over de Airport-activiteit op zich nemen. Gezien het succes waarmee hij de afdeling in België heeft geleid, laat JCDecaux België hem met veel spijt vertrekken. Maar zijn opvolging zal in goede handen zijn: Sophie Margetis wordt sales director Airport. "Zij maakt al acht jaar deel uit van het Airport-team en heeft zich altijd laten opmerken door haar professionalisme, haar uitstekende klantenrelaties en nauwgezette opvolging. Al deze kwaliteiten zullen haar helpen bij een vlotte transitie naar het nieuwe contract, dat gepaard gaat met een mooie transformatie van het aanbod naar digitale borden," meldt JCDecaux. In haar nieuwe functie zal ze rapporteren aan Wim Jansen, CEO JCDecaux België-Luxemburg.

Sophie Margetis

Sophie Margetis

In haar team zal Sophie Margetis samenwerken met Véronique Le Clef als key account manager Airport. Véronique Le Clef is gepassioneerd door customer service en brengt een ruime commerciële ervaring van meer dan 12 jaar mee. Sophie Margetis zal ook nauw samenwerken met Dominique Lecomte, die al drie jaar als key account manager Airport deel uitmaakt van het team. Emmanuel Courcol: “Mijn vertrek valt samen met de hernieuwing van onze concessie op Brussels Airport. Ik ben dan ook blij dat ik hieraan heb kunnen meewerken en mijn toekomstige ex-collega’s een geweldig speelveld nalaat, met bovendien binnenkort een enorm digitaal aanbod! Ik wens het Airport team in België en Sophie Margetis, onze nieuwe commandant aan boord, een voortvarende vlucht.”