Een zoon of dochter die het huis uitgaat, geeft ouders altijd een ‘empty nest’-gevoel. Maar het biedt hen ook de kans om (eindelijk?) weer helemaal hun eigen ding te doen. Daarom lanceert Levis Atelier ‘Happy Nesters’: een campagne vol inspiratie en tools om een stijlvol interieur te creëren dat van elk Empty Nest een Happy Nest maakt.
Barbara Sierens, marketingmanager Retail bij Akzo Nobel: “Vijftigers en zestigers stellen hoge kwaliteitseisen en hebben gevoel voor stijl. Ze hebben ook de tijd om zelf aan de slag te gaan, maar weten vaak niet goed hoe ze eraan moeten beginnen. Levis Atelier neemt die drempelvrees weg door hen bij te staan met advies op maat, de juiste tools en natuurlijk ook verf. Dat functionele aspect is voor deze doelgroep heel belangrijk en dat wilden we dan ook benadrukken in de campagne.”
Klaartje Galle, creative director bij Darwin: “Als kinderen het huis uit gaan, zitten veel ouders even in een dipje. Maar het is voor velen ook een kans om de woning nog mooier en persoonlijker te maken. Het contrast tussen de sombere leegte en het kleurrijke resultaat staat centraal in de campagne.”
De Happy Nesters campagne van Levis Atelier is nu on air en online op tv en sociale media.
CREDITS
CLIENT: AkzoNobel - Désirée De Maesschalck, Barbara Sierens, Patricia Wibaut
AGENCY: darwin
CREATIVES: Mathijs Bettens, Bjorn Blockx, Olivier Roland
CREATIVE DIRECTOR: Klaartje Galle, Raf De Smet
STRATEGY: Barbara De Laet
DIGITAL: Kendy Smits, Jan Seurinck
ACCOUNT: Eva Maes, Marianne Janssens
AGENCY PRODUCER: Anna Van Heukelom
TV PRODUCTION: Landvogel
AUDIO PRODUCTION: Raygun
ONLINE VIDEO PRODUCTION: François Radermecker