Engie Electrabel leest Le Soir

Engie Electrabel wil zijn producten en diensten bij de consument top of mind maken door ze onder de aandacht te brengen en aan te tonen dat Engie Electrabel veel meer is dan een energieleverancier (elektriciteit en gas). De oplossing van de mediactivisten bij Rossel Advertising: vijf verschillende artikels voor native advertising. Daphné Cawet, verantwoordelijke content b2c bij Rossel Advertising, vertelt:
"De langetermijnovereenkomst die we hebben met Le Soir positioneert Engie Electrabel als leverancier van energiediensten. We zorgen ervoor dat de gekozen onderwerpen een betrekking hebben tot energienieuws om zo goed mogelijk te passen bij de redactionele inhoud van de krant. Deze samenwerking maakt deel uit van een bredere strategie die kwalitatieve inhoud wenst te bieden, nuttige inhoud, om zo van ons land een voorvechter van energie-efficiëntie te maken."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]