Engie Electrabel wil zijn producten en diensten bij de consument top of mind maken door ze onder de aandacht te brengen en aan te tonen dat Engie Electrabel veel meer is dan een energieleverancier (elektriciteit en gas). De oplossing van de mediactivisten bij Rossel Advertising: vijf verschillende artikels voor native advertising. Daphné Cawet, verantwoordelijke content b2c bij Rossel Advertising, vertelt: "De langetermijnovereenkomst die we hebben met Le Soir positioneert Engie Electrabel als leverancier van energiediensten. We zorgen ervoor dat de gekozen onderwerpen een betrekking hebben tot energienieuws om zo goed mogelijk te passen bij de redactionele inhoud van de krant. Deze samenwerking maakt deel uit van een bredere strategie die kwalitatieve inhoud wenst te bieden, nuttige inhoud, om zo van ons land een voorvechter van energie-efficiëntie te maken."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]