Epica Awards: viermaal Belgisch goud, eenmaal brons

(update) Bingo voor België op de Epica Awards 2019: vier Gold Awards en één Bronze Award. De kortfilm 'The Shape' van Jaco Van Dormael voor de EUandME-campagne van de Europese Commissie, won goud in de categorie Corporate Image (Film) - bureau van dienst: ICF Next Brussels - en een tweede Gold Award in Direction & Cinematography.

Epica Award Show - ICF Next
FamousGrey haalde eveneens een Gold Award, met de campagne 'Volts by Volvo' voor klant Volvo 'in de categorie Vehicles, Automotive Services & Accaessories.
Boondoggle pakte een Gold Award met de 'Faq'-campagne voor De Morgen (DPG Media)in de categorie Media.
https://vimeo.com/331997043

Epica Award Show - Boondoggle & DPG Media (De Morgen)
Darwin BBDO tot slot sleepte een Bronze Award in de wacht voor de campagne Week van de Fairtrade'' voor Fairtrade Belgium (Interated Campaigns)
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]