(update) Bingo voor België op de Epica Awards 2019: vier Gold Awards en één Bronze Award. De kortfilm 'The Shape' van Jaco Van Dormael voor de EUandME-campagne van de Europese Commissie, won goud in de categorie Corporate Image (Film) - bureau van dienst: ICF Next Brussels - en een tweede Gold Award in Direction & Cinematography.
FamousGrey haalde eveneens een Gold Award, met de campagne 'Volts by Volvo' voor klant Volvo 'in de categorie Vehicles, Automotive Services & Accaessories.
Boondoggle pakte een Gold Award met de 'Faq'-campagne voor De Morgen (DPG Media)in de categorie Media.
https://vimeo.com/331997043
Darwin BBDO tot slot sleepte een Bronze Award in de wacht voor de campagne Week van de Fairtrade'' voor Fairtrade Belgium (Interated Campaigns)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]