De Koningin Elisabethwedstrijd organiseerde voor de eerste keer een wedstrijd voor cellisten. Dat de prestigieuze muziekwedstrijd na de piano, viool en zang nu ook de cello in de kijker zette, was bijzonder revolutionair. Naar aanleiding van deze primeur en om aan te tonen dat de cello een bijzonder instrument is, lanceerde FamousGrey voor Klara drie nieuwe reclamespots. Hiervoor gingen ze aan de slag met de bekende cellist Benjamin Glorieux.
Elke spot start met beelden uit een sportwedstrijd waarvan de geluiden eigenlijk geproduceerd worden door een cello. Daarna veranderen deze “sportgeluiden” geleidelijk aan in een muzikaal stuk gespeeld op de cello. Even spannend als de wedstrijd, maar mooier om naar te luisteren! De 'Formule 1'-spot kreeg nu brons tijdens de Epica Awards 2017...
Credits
Executive Creative Director:
Katrien Bottez
Creative Director, Copywriter:
Iwein Vandevyver
Art Director:
Tom Jacobs
Brand Manager:
Miet Lust
Project Manager:
Marie Van Den Einde
RTV producer:
Loes Fierens
Production Director:
Emily Rammant
Producer:
Annemie Decorte
Regisseur:
Joris Rabijns
Editor:
Joris Rabijns, Sven Vanhee
Sounddesign:
Klankwerk
Production Company:
FamousGrey Productions
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]