Epica Awards Dag 1: brons voor FamousGrey en Klara

Awards / News

klara cello famousgreyDe Koningin Elisabethwedstrijd organiseerde voor de eerste keer een wedstrijd voor cellisten. Dat de prestigieuze muziekwedstrijd na de piano, viool en zang nu ook de cello in de kijker zette, was bijzonder revolutionair. Naar aanleiding van deze primeur en om aan te tonen dat de cello een bijzonder instrument is, lanceerde FamousGrey voor Klara drie nieuwe reclamespots. Hiervoor gingen ze aan de slag met de bekende cellist Benjamin Glorieux.

Elke spot start met beelden uit een sportwedstrijd waarvan de geluiden eigenlijk geproduceerd worden door een cello. Daarna veranderen deze “sportgeluiden” geleidelijk aan in een muzikaal stuk gespeeld op de cello. Even spannend als de wedstrijd, maar mooier om naar te luisteren! De 'Formule 1'-spot kreeg nu brons tijdens de Epica Awards 2017...

Credits

Executive Creative Director:

Katrien Bottez

Creative Director, Copywriter:

Iwein Vandevyver

Art Director:

Tom Jacobs

Brand Manager:

Miet Lust

Project Manager:

Marie Van Den Einde

RTV producer:

Loes Fierens

Production Director:

Emily Rammant

Producer:

Annemie Decorte

Regisseur:

Joris Rabijns

Editor:

Joris Rabijns, Sven Vanhee

Sounddesign:

Klankwerk

Production Company:

FamousGrey Productions