Epica Awards Dag 1: Goud voor These Days en B&D

Awards / News

Black & DeckerBlack & DeckerVoor de lancering van de steam-mop en SteaMitt stoomreinigers van Black & Decker opende These Days een restaurant waar je van de vloer kon eten. Letterlijk.
Het was een vreemd zicht in het oude postgebouw aan de Antwerpse Groenplaats: genodigden aten er in pop-uprestaurant Floor 99.9 van de vloer. Met veel smaak verslonden ze culinaire hoogstandjes ‘op een bedje van tegel’. Die werden hen voorgeschoteld door Lady Chef of the Year 2015 Anne-Sophie Breysem van Jong Keukengeweld. De gasten aten natuurlijk niet zomaar van de grond. De vloer werd eerst gereinigd met de Black & Decker steam-mop en SteaMitt die 99,9% van alle bacteriën doden.

En goed nieuws: deze campagne kreeg vandaag goud tijdens dag 1 van de Epica Awards 2017...

Credits
Client: Black & Decker
Client contact: Birger De Geeter, Sam Michielsen
Agency: These Days
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative concept: Jan Denys, Patrick Vermeylen
Design Directors: Sebastien Greffe, Max Heirbaut
Account: Charlotte Van der Perre, Joke Tersago
Social Media Marketer: Charlotte Van der Perre
Production: Bruno Dejonghe
Event: We Make You Happy
Film production company: Static Films