Epica Awards: Grand Prix met Belgisch tintje

Awards / News

De Epica Awards zijn afgelopen. Er waren enkele mooie bekroningen voor campagnes van Belgische bureaus: viermaal goud, eenmaal brons.

Internationaal gaat de aandacht natuurlijk vooral naar de Grand Prix. U vindt ze hieronder. Eén Grand Prix heeft alvast een Belgisch tintje! Alle winnaars vindt u eerstdaags op epica-awards.com.

Grand Prix Film

Daimler AG - Mercedes (Duitsland): 'Bertha Benz: the journey that changed everything'

Noot: de Vlaamse actrice Sofie Hoflack speelt de hoofdrol in deze film van Daimler AG - Mercedes-Benz die de geschiedenis van het merk in beeld brengt én tezelfdertijd subtiel het belang van vrouwen onderstreept.

Grand Prix Print

Åkestam Holst NoA (Zweden) voor Expressen (krant) en Pressbyrån (convience & perswinkels): 'Without the Whole Picture'.

Grand Prix Digital

Ogilvy & Mather Frankfurt (Duitsland) voor Deutsche Bahn: 'No time to fly'

https://www.youtube.com/watch?v=_35uEjs2W7I

Grand Prix Design

McCann TLV (Israël) voor IKEA: 'ThisAbles'.

Grand Prix PR

Scholz & Friends Berlin (Duitsland) voor The Female Company: 'The Tampon Book'.

https://www.youtube.com/watch?v=559YPUgfQQw

Grand Prix Alternative

Wunderman Thompson Paris (Frankrijk) voor Le Drugstore Parisien: 'The Parisian Rendez-Vous'

Grand Prix Purpose Driven Goods

McCann New York (VS) voor Microsoft: 'Changing The Game'

https://www.youtube.com/watch?v=_YISTzpLXCY