Er beweegt wat bij Duval Guillaume

DuvalGuillaume-nieuwin2015

News

DuvalGuillaume-nieuwin2015
Er beweegt wat bij Duval Guillaume. Karel Vinck en zijn creatief directeurs Koenraad Lefever en Dries De Wilde wierven de voorbije weken negen nieuwe mensen aan: drie nieuwe creatieve teams en twee accounts. Het team van Piet Wulleman verwelkomt bovendien ook strategische versterking.
Joey Boeters (copywriter) en Nik Sluijs (art director) komen over van Fitzroy in Amsterdam, waar hun klantenportfolio bestond uit o.a. Doritos, Hyundai en Campina. Het Nederlandse team (dat voor België zal supporteren tijdens het EK in 2016) zal zich nu toeleggen op Stad Antwerpen, AXA, Essent en Carlsberg.
Jasper Declercq (copywriter) en Santi Urso (art director) vormen samen een nieuw internationaal team: Jasper werkte voordien voor klanten als Mini, Lotus en Telenet. Hij zal samen met Santi Urso campagnes bedenken voor o.a. Flair, Universiteit Antwerpen en Coolblue.  Santi Urso is een Siciliaan die Saatchi Rome en Heineken inruilde voor het veel minder zonnige Antwerpen, na een tussenstop bij KKLD in Berlijn. Vroegere klanten zijn onder andere BMW, Heineken en Unicef.
Kasper Janssens (copywriter) en Arjen Tarras (art director) komen samen over van Boondoggle, waar ze het laatste jaar een team vormden. Vroegere klanten zijn onder andere Studio Brussel, Primagaz en Primus. Ze focussen nu op RWE, Reborn, Het Rode Kruis Vlaanderen en Ceran.
Tot slot komen er ook nog twee nieuwe accounts bij: Dorien Van Antwerpen gaat zich toeleggen op Stad Antwerpen, Flair, Ceran en Het Rode Kruis. De Franstalige Caroline Ropsy vervoegt het team van Jef Leysen als account executive en zal zich toeleggen op o.a. BBC Worldwide, Carlsberg, Essent en Universiteit Antwerpen. En last but not least breidt de afdeling Strategie uit met Louis Delcour als strategy & result manager.