De nieuwe campagne van Crelan heeft haar start niet gemist volgens Mortierbrigade. In een tweede golf wordt nu ook ingezet op de nabijheid van de Crelan-kantoren. Via OOH-borden rond de kantoren en in radio vertelt het bureau hoe dicht je wel bent bij een agentschap van Crelan, tegenwoordig geen overbodige luxe.
Credits:
Client: Crelan
Client contacts: Frank Van Hees, Kurt Surmont, Laura Spaepen
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Partner & Strategic Director: Vincent d’Halluin
Strategy: Maaike De Wae
Media Strategist : Chenling Zhang
Creatives: Frédéric Zouag & Nicolas Gaspart
Copywriter NL: Michiel Baeten
Client Services Director : Catherine Hamers
Account Director: Lore Debulpaep
Account Manager: Lise Vanaverbeke
Account Executive: Emma Robberechts
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]