Voor Iglo is 2011 het beste jaar ooit. Behalve in België, daar tekende de verkoop een daling op. Oorzaak: de stijgende concurrentie van de huismerken en een gebrek aan vernieuwing. Maar de ‘frisse’ gamma’s “Field Fresh” en “Sea Fresh” zijn aangekomen in ons land. Zij herinneren ons ook meteen aan al het goeds dat in diepvriesvoeding zit, en daar draait de strijd van de Iglogroep om. Het logo en het ontwerp werden opnieuw onder de loepen genomen en vooral in harmonie gebracht. Er werd ook een online tool gelanceerd waarmee de vis kan worden getraceerd en die zo de herkomst garandeert. De groep gaat er dus helemaal voor en vernieuwt, ondanks de twijfel die momenteel nog heerst bij de toekomstige overnemer.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]