Er waait een frisse wind door Iglo Benelux

Voor Iglo is 2011 het beste jaar ooit. Behalve in België, daar tekende de verkoop een daling op. Oorzaak: de stijgende concurrentie van de huismerken en een gebrek aan vernieuwing. Maar de ‘frisse’ gamma’s “Field Fresh” en “Sea Fresh” zijn aangekomen in ons land. Zij herinneren ons ook meteen aan al het goeds dat in diepvriesvoeding zit, en daar draait de strijd van de Iglogroep om. Het logo en het ontwerp werden opnieuw onder de loepen genomen en vooral in harmonie gebracht. Er werd ook een online tool gelanceerd waarmee de vis kan worden getraceerd en die zo de herkomst garandeert. De groep gaat er dus helemaal voor en vernieuwt, ondanks de twijfel die momenteel nog heerst bij de toekomstige overnemer.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]