Voor Iglo is 2011 het beste jaar ooit. Behalve in België, daar tekende de verkoop een daling op. Oorzaak: de stijgende concurrentie van de huismerken en een gebrek aan vernieuwing. Maar de ‘frisse’ gamma’s “Field Fresh” en “Sea Fresh” zijn aangekomen in ons land. Zij herinneren ons ook meteen aan al het goeds dat in diepvriesvoeding zit, en daar draait de strijd van de Iglogroep om. Het logo en het ontwerp werden opnieuw onder de loepen genomen en vooral in harmonie gebracht. Er werd ook een online tool gelanceerd waarmee de vis kan worden getraceerd en die zo de herkomst garandeert. De groep gaat er dus helemaal voor en vernieuwt, ondanks de twijfel die momenteel nog heerst bij de toekomstige overnemer.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]