Er waait een frisse wind door Iglo Benelux

Voor Iglo is 2011 het beste jaar ooit. Behalve in België, daar tekende de verkoop een daling op. Oorzaak: de stijgende concurrentie van de huismerken en een gebrek aan vernieuwing. Maar de ‘frisse’ gamma’s “Field Fresh” en “Sea Fresh” zijn aangekomen in ons land. Zij herinneren ons ook meteen aan al het goeds dat in diepvriesvoeding zit, en daar draait de strijd van de Iglogroep om. Het logo en het ontwerp werden opnieuw onder de loepen genomen en vooral in harmonie gebracht. Er werd ook een online tool gelanceerd waarmee de vis kan worden getraceerd en die zo de herkomst garandeert. De groep gaat er dus helemaal voor en vernieuwt, ondanks de twijfel die momenteel nog heerst bij de toekomstige overnemer.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]