Voor Iglo is 2011 het beste jaar ooit. Behalve in België, daar tekende de verkoop een daling op. Oorzaak: de stijgende concurrentie van de huismerken en een gebrek aan vernieuwing. Maar de ‘frisse’ gamma’s “Field Fresh” en “Sea Fresh” zijn aangekomen in ons land. Zij herinneren ons ook meteen aan al het goeds dat in diepvriesvoeding zit, en daar draait de strijd van de Iglogroep om. Het logo en het ontwerp werden opnieuw onder de loepen genomen en vooral in harmonie gebracht. Er werd ook een online tool gelanceerd waarmee de vis kan worden getraceerd en die zo de herkomst garandeert. De groep gaat er dus helemaal voor en vernieuwt, ondanks de twijfel die momenteel nog heerst bij de toekomstige overnemer.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]